Kota KinabaluPengubah jenis kering 1250kvaPeniaga

  • masa pelepasan:2024-03-01 16:38:56
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:209
  • Penerangan pantas:

    Kota Kinabalu,Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frek

Kandungan artikel

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali,Kota KinabaluName, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Kota KinabaluIa dipahami bahawa di China, pengubah telah mengalami keseluruhan proses menggantikan banyak produk seri seperti sss. As early as the middle and late s, S Series lossless distribution transformers were selected in China to replace the high energy consumption transformers of jb- and jb - Specifications operating in the power network at that time. Sejak abad ke-, grid tenaga bandar telah diubah di seluruh negara, dan pengubah distribusi S telah digunakan untuk menggantikan S Series. Pada tahun-tahun terakhir, komoditi S dan S dipilih secara perlahan-lahan dalam kuantiti besar dalam perubahan rangkaian kuasa bandar dan pedesaan di China, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).


Kota KinabaluPengubah jenis kering 1250kvaPeniaga



Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Bagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Penghakiman cacat pengubah kuasa

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.


Kota KinabaluPengubah jenis kering 1250kvaPeniaga



Manufacturing process and steps of dry-type transformer

Pengurusan kualitiPengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Jika input penukar jenis kering merupakan bekalan kuasa penukaran bertukar, tenaga output adalah secara langsung proporsional dengan nisbah putaran koil bagi koil solenoid input. Jika anda menggunakan bateri boleh dimuatkan semula, kerana ia adalah DC, tambahkan sirkuit dalam sirkuit kuasa input untuk mengubahnya menjadi tekanan yang berubah secara terus menerus. Dengan cara itu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Kota KinabaluSudah tentu,Kota KinabaluPenukar jenis kering Scb18, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Pembuat pengubah jenis kering

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

KotaKinabaluMaklumat produk lain
  • ZdunskavoraLift kecil menarik rumah tanggaBersama baik dan buruk, apakah trend tinjauan pasaran

    ZdunskavoraLift kecil menarik rumah tanggaBersama baik dan buruk, apakah trend tinjauan pasaran

  • YonoPeranti pengubah distribusiCiri Pengukuhan Organisasi

    YonoPeranti pengubah distribusiCiri Pengukuhan Organisasi

  • HuairenPlatform mengangkat hidraulik pemotong gandaApa yang berlaku dengan penyelenggaraan mekanikal

    HuairenPlatform mengangkat hidraulik pemotong gandaApa yang berlaku dengan penyelenggaraan mekanikal

  • HuairenJembatan penerbangan tetap mekanikCara memilih

    HuairenJembatan penerbangan tetap mekanikCara memilih

  • GraJembatan boarding mudahTahap teknikal yang bertambah baik

    GraJembatan boarding mudahTahap teknikal yang bertambah baik

  • GraPlatform angkat hidraulik bergerak garpu guntingStrategi jenama adalah kunci untuk meningkatkan d

    GraPlatform angkat hidraulik bergerak garpu guntingStrategi jenama adalah kunci untuk meningkatkan d

  • GraLift luar rumah di tingkat tiga.Tawaran diskaun lengkap

    GraLift luar rumah di tingkat tiga.Tawaran diskaun lengkap

  • Sendai-shiPeraturan pagar pengubah kuasaIntegriti dan faedah bersama

    Sendai-shiPeraturan pagar pengubah kuasaIntegriti dan faedah bersama

  • segera:Peringatan: Maklumat Kota KinabaluPengubah jenis kering 1250kvaPeniaga memberi anda Kota KinabaluPengubah jenis kering 1250kvaPeniaga oleh syarikat kami, perkhidmatan Kota KinabaluPengubah jenis kering 1250kvaPeniaga dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Kota KinabaluPengubah jenis kering 1250kvaPeniaga, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Kota KinabaluPengubah jenis kering 1250kvaPeniaga. Kota KinabaluPengubah jenis kering 1250kvaPeniaga di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Kota KinabaluPengubah jenis kering 1250kvaPeniaga, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!